Nike Free Run +2


Kl. 19:27 |

Jag är i stort behov av nya joggingskor! Mina börjar bli riktigt slitna och sjunger på sista versen. Har klickat runt lite nu och hamnade hos sportamore som har Mid season sale nu med 30 % rabatt på massa varor. Och använder man koden AMORE får man ytterligare 100 :- rabatt, om man handlar över 500 :-

Dessa Nike Free Run +2 finns kvar i min storlek och jag har testat dem hos Stadium. Tyckte då de var riktigt sköna. Så jaaa, det kanske får bli ett köp! Tror rabatten gäller till den 7 Oktober.

Dock måste jag erkänna att det tar emot då jag ä l s k a r mina Nike Lunarglide. Jag har aldrig haft ett par så sköna joggingskor!





Kommentarer
Malin

Jag skulle också behöva ett par nya jogging skor, de du visar är ju himla snygga. Blev det ett klick?

Lisa

De ser himla fina ut :) jag springer en del (paus nu när jag har en nyfödd) men asics är väldigt bra med!




Kom ihåg mig?