Moroccanoil


Kl. 10:16 |

Jag har blivit helt beroende av denna fantastiska produkt till håret. Jag började med den när jag var gravid och har inte kunnat sluta sen ;-) Jag använder den nästan varje morgon på topparna och varje gång efter jag tvättat håret.

Finns även som schampo, balsam, inpackning och hårspray men det har jag inte testat. Har du ?

Nu ska vi alldeles strax ta en kort promenix till BVC. Jag trodde det var klockan 13.00 idag men vilken tur jag kolla min almanacka och såg det var kl 11.00 Dagens planer fick alltså planeras om lite. Våra förmiddagar är nämligen heliga så jag är lite förvånad att jag hade bokat den tiden ;-)

Hörs lite senare finisar!





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Har hört många prata om den där men inte helt greppat vad det är. Misstänker att det liknar silkesdroppar?

Svar: "Med dess unika
kombination av Arganoil är Moroccanoil Original Oil
Treatment en styling-, ytbehandlings- och närande
hårprodukt som vårdar och långsiktigt förbättrar ditt hårs
kvalité. Oil Treatment är orginalet av hårbehandlingar
med arganolja, Oil Treatment tar bort friss och reder ut
ditt hår samtidigt som produkten bygger upp en flexibel
styrka, ger glans och mjukhet samt skyddar ditt hår från
skador av miljöpåverkan".

:-)
Sarasdiary

Eller hur! Lite som att gå i en snygg pyjamas hela dagen, haha, kanske inte så fint på oss vuxna på såå sött på de små tycker jag :D :D

Och åh, vad mysigt ändå! Tror inte jag drömt om just syskon någon gång utan bara barn sådär generellt, att vara gravid igen och ibland har jag varit ööövertygad om att jag känt sparkar när man är sådär halvvaken, haha, så läskigt!

Puss gumman <3

Sanna

Visst är den dunder? :-) Älskar den!

Svar: Jaaaaa! Helt underbar :-)
Sarasdiary

Malin

Jag har en liknande produkt fast från loreal. Just ditt märke har jag provat inpackningen i, den var super bra!

Carolina

Är också beroende av den där!! :-)




Kom ihåg mig?