Lite mer rosa..


Kl. 15:05 |

Tror ni mannen kommer märka någon skillnad ? ;-)

Nu har vi kommit hem från en tur. Vi har handlat och varit in på BOOM en sväng som har fyllt på med massa fint! Idag fick dessa tre rosa ljus följa med hem. Jag har letat efter just den rosa färgen som jag tycker passar fint med de nya kuddarna från Gripsholm vi har i soffan. Tycker också att de passar fint till mitt ljusrosa mateusfat som ni kan skymta här på bilden.

Nu ska vi börja förbereda dagens middag, fetaostbiffar med hemmagjord mos av potatis, paltsternacka och morötter. Sås blir Rosépepparsås som blev över för någon dag sedan. Den är SÅ god! Om ni vill kan jag lägga ut receptet.

Tjingeling så länge!

 




Kommentarer
Hanna J

Absolut, lägg ut det, det lät jättegott!

Och väldigt söt rosa färg på ljusen :-)

Svar: Recept kommer :-)
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Vilken mysig färg :) maten lät jättegod och jag är jättedålig på såser så recept tar vi gärna emot :)




Kom ihåg mig?