Kvällsfika&REVENGE!


Kl. 20:32 |

Godkväll på er! Direkt efter middagen här hemma så for jag iväg och träffade en vän som jag inte träffat på jättelänge, Emelie! :-) Det blev en mysig fika på vårat favoritfik och för mig blev det en latte och en bulle med vanilj och kanel. Jag  fuskade lite med andra ord ;-) Vi hade såklart massa att prata ikapp och jag hoppas verkligen det inte dröjer lika länge till nästa gång vi ses.

Nu när jag kom hem ligger Tilde i sin säng och sover för natten. Jag ska nu byta om till myskläder, hälla upp ett glas rött (Per Morbergs) och kasta mig ner i soffan i väntat på säsongsstarten av Revenge! Ni har väl inte missat den serien ? Om ni har det så kan jag verkligen rekommendera er att se den, i alla fall om ni älskar intriger, kärlek och glamour! Den serien har verkligen allt :-) (Jag plöjde hela säsong 1 när jag var höggravid)

Önskar er en trevlig kväll ♥





Kommentarer
Emelie

Haha. Såg från USA i veckan. Du kommer inte att bli besviken!

Svar: Åååååå det var ju så bra! :-)
Sarasdiary

ååååhh..underbara revenge!! och jag som jobbade igår missade..tur att det går att fixa på andra vis nu för tiden ;)

Svar: Hihi Ja ;-)
Ja avsnittet igår var ju bara SÅ bra. Det måste du kika på :-D

Kramar!!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?