Jeansjakt till Tilde


Kl. 11:00 |
Snart har Tilde växt ur sina fina jeansleggings som jag har köpt hos Lindex så nu är jag på jakt efter ett par ersättare. Nu vill jag få tag på ett par tjockare modell och jag tror det får bli dessa från H&M. Hon har ett par liknande fast den modellen är av mjukaste manchester och är verkligen favoritbyxan. Så mjuk, skön & varm!  

Fint till vilken body som helst!

God förmiddag bloggisar! Idag ska jag och Tilde packa in oss i bilen och bege oss söderut. Så i veckan blir det mest updates från iphonen. Men håll utkik, det kommer komma upp en tävling här på bloggen som ni kan delta i medan vi är borta ! Jag tror ni kommer gilla den :-)





Kommentarer
Ika

Dom där jeansen är så fina! Har såna till min dotter och är verkligen supernöjd :)

Svar: Ja verkligen superfina! Tror de får bli ett köp :-)
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Älskar detaljerna med hjärtfickor :) fina!

Svar: Ja visst är de söta? :-)
Sarasdiary

verkligen viktigt att dom är mjuka och sköna..stela jeans vill man ju inte sätta på sin baby :) spännande med tävlingar!

Svar: Håller med!

Vad kul att du tycker det. Det är en tävling som alla kan vara med i :-)
Sarasdiary

Ja näst intill omöjligt men när man vet att lilla pyret inne i magen behöver det för att klara sig gör det ju såklart allt så mycket lättare <3

Kram vännen!

Hanna

Ida har såna jeans och de är riktigt bra!

Svar: Vi har manchesterna och dessa är väl lika bara att det är jeans va? Hoppas de finns i butik i morgon så jag kan spana in :-)
Sarasdiary

Emelie

Blir det du och Tilde som åker till Huddik? :-) Träffar er gärna när ni är hemma igen! :-)

Kram

Svar: Vad kul! Ja, men de skulle nog funka! Ska eventuellt iväg på eftermiddagen men de är inte helt spikat ännu. Hör av mig närmare om hur fredagen ser ut! :-)

Hoppas ni får härliga dagar nu! KRAM!
Emelie




Kom ihåg mig?