Hemma!


Kl. 09:23 |

Godmorgon mina fina bloggvänner!

Hoppas ni har sovit gott i natt och vaknat pigg och utvilad, det har jag! Var dock lite orolig över att det skulle bli en kaosartad natt eftersom vi åkte hem så sent och Tilde fick somna för natten i bilen. Men det var verkligen ett vinnande koncept, fungerade utmärkt :-)

Tilde passade på att ta en rejäl långsovning igår ute på altanen...

Idag har vi lite skoj inbokat. B.la har vi en lunchdejt inbokad med en vän jag inte träffat på flera flera månader så hon ska äntligen få träffa Tilde. Men innan dejten ska vi på ett spännande möte som har med bloggen att göra, ni kommer såklart få veta mer längre fram. Kan tyvärr bara säga A här ;-) Lite senare under dagen kommer ett blogginlägg om Tilde som blir 6 månader idag. HIPP HIPP HURRA! Våran stora lilla tjej ♥

Nä, nu måste jag sätta fart här!





Kommentarer
Malin ☆

Nej men du var inte alls oklok! Vi kör ju på både overall och åkpåse, tror det blir toppen för er med :D

Ja, Didriksons barnstorlekar är stora medans Didriksons babystorlekar i små i storlek. Så Tilde ska nog ha stl.80 tror jag. Men som sagt, det kan vi surra om imorrn. Vad mysigt det ska bli!

Och vad spännande med bloggmöte, tell me, hihi :D

Puss <3

Svar: hihi!

Du får såklart veta i morgon :-D
KRAM!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Spännande med bloggmöte :) Och grattis till stora lilla tjejen :)

Svar: Tilde tackar så mycket! :-)
Sarasdiary

Sandra

Grattis Tilde på 6-månaders dagen :) spännande med bloggmöte. trevlig helg, vad ska ni göra? :) själv är jag hos en kompis, vi håller på och gör mat sen blir det x-factor och sen se nån film och imorgon blir det fest och utgång :) kram

Svar: Tack Sandra! Vad roligt med utgång imorgon, hoppas du får skoj :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?