Godnatt vänner


Kl. 22:14 |


20121010-220704.jpg
Ikväll har vi sett andra nya Johan Falk filmen och kvällsfikat LCHF-bröd som helt klart blivit min nya favorit. Så gott bröd :-) och det bästa av allt är att kunna njuta bröd och slippa bli svullen i magen. Som ni ser på bilden har jag en annan utsikt nu från min sida av sängen... ska jag vara ärlig så trodde jag inte det skulle kännas så här jobbigt!
Men Tilde har sån tur att hon även har en stor säng i sitt rum och där kan jag om jag vill krypa ner. Känns skönt att kunna ha den möjligheten om det skulle bli för jobbigt...
Godnatt finisar! I morgon ska jag svara på era kommentarer. Har haft så lite tid idag till bloggen. Den är inte prio 1 längre, vilket ni garanterat förstår :-)




Kommentarer
madde-highheelslady

Hej hej,
Detta är första gången jag är inne hos dej,
Men absolut inte den sista! :)
Bra blogg du har :D
Kika gärna in hos mej med
3 kategorier

Vardag- Vad jag gör om dagarna

Sex & Relationer -för ett smartare&skönare kärleksliv
och

DU,DU,DU- allt för att göra dej säkrare,gladare,snyggare :)
Önskar dej en fortsatt bra kväll!
Pussar ♥

Malin

Jag har hört att det brödet ska vara gott, kanske borde testa.
Hur var filmen? Längtar tills jag ska se den.

Svar: Ja testa! Både jag och J tyckte det var gott :-)
Filmen var riktigt riktigt bra! Den bästa på länge. Superspännande :D
Sarasdiary




Kom ihåg mig?