En vaccinerad dotter...


Kl. 17:37 |
Hej på er! Här hemma har vi en trött Tilde som egentligen skulle behöva ta en liten lur men hon vägrar ;-) Tur hon har en pappa som har saknat ihjäl sig och som gärna underhåller! Vaccination nr 2 gick jättebra idag. Tilde gnällde till lite men bjöd direkt efter på massa skratt :-) Toktjejen våran! Strax ska jag ta och byta om då ett spinningpass väntar men jag tänkte åka dit lite tidigare för att träna mitt vänstra knä som hoppade ur led för första gången i fredags. AJ! Nu är det tydligen träna träna träna som gäller. Har det hänt dig ?

Bilderna är tagen med iPhonen

Såklart inte J kom hem tomhänt från sin lilla tripp! B.la. dessa flaskor med schampoo, shower gel och bodylotion ;-)





Kommentarer
Jenny - mammaliv i Nashville

Ajajaj! Hoppas det inte händer igen. Låter himla olustigt.
Och härligt att ha pappa hemma igen! :)
Kram på er!

Svar: Tack Jenny! Ja uscha. Det värsta var att jag höll i Tilde medan. Skulle lyfta Tilde ur stolen. Som tur var gick det bra :-)

Kram <3
Sarasdiary

Ida

Usch vad läskigt med knät! Jag vred det illa när jag åkte skidor och gick på kryckor i en oändlighet. Men du verkar ha klarat dig bra!

Hoppas tokfian fortsätter skratta och slipper feber och tråkigheter!

Svar: Men fy så läskigt! Hur tog du dig tillbaka från skidspåret? För mig hoppade knä direkt tillbaka och har sen haft ont i två dagar efter. Är nu helt återställd känns det som.

Tack <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?