En favorit outfit..


Kl. 09:16 |
Godmorgon vänner! Har ni sovit gott ? Jag hoppas! Här har det varit lite spring inatt men ändå en helt godkänd natt med sovmorgon till 08.20 och det tackar jag pappa J som tar Tilde varje morgon när han jobbar. Bra deal tycker jag ;-) Idag skiner solen här i Sundsvall så vi ska klä på oss och ta en promenad in till stan och fixa lite ärende. I går kom nämligen J hem och berätta att han bokat bord till våran favorit restaurang i morgon kväll eftersom vi har något att fira :-) Berättar mer om det i morgon! Jo, här kommer en favorit i Tildes garderob. Jag tycker jag är lite dålig på att visa hennes kläder så det ska jag bli duktigare på. Mycket för våran egen del då allt sparas här i bloggen men det kanske även kan ge er lite inspiration ?

 Tunika från KappAhl och jeansleggings från Lindex

Jag köper kläder till Tilde som jag själv skulle kunna ha på mig, om det fanns i min storlek ;-) Vi har alla möjliga färger men våra favoriter är lila, jeans och gammelrosa. Sen är det mycket vitt(bas), svart och grått. Så ja, en riktigt blandning med andra ord ;-) Men för mig känns det viktigt att klä på henne kläder jag själv skulle vilja ha på mig. Till hon själv kan berätta vad hon vill klä sig i såklart!

Hoppas DU får en fin dag och du, det är ju FREDAG!





Kommentarer
Malin ☆

Tiihii! Jag veeeet ;) Vad mysigt med restaurangbesök <3

Puss & kram gumman!

Svar: Ja det gör du ju ;-) hihi

Puss och kram <3
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Tunikan är verkligen jätte jätte fin :)

Svar: Ja den är så himla fin :-) hihi
Trevlig helg <3
Sarasdiary

Pauline

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Å nu blir jag riktigt nyfiken =)




Kom ihåg mig?