Dagen Sara


Kl. 11:40 |

Jeans - Dr.Denim / Tee - Gina Tricot/ Sjal - Ester Elenora





Kommentarer

Sedärja! Hihi. Enkelt och snyggt, precis min melodi:) Ha en mysig lunchdate nu!

Svar: Tack Hanna! <3
Sarasdiary

Malin ☆

Finis! Ha det så mysigt på Birsta nu :) Glömde säga det imorse men vill du och Tilde komma hit och hänga någon av dagarna nästa vecka när ni är utan vatten så är ni såklart mer än välkomna!

Puss <3

Svar: Tack vännen <3
Vad go du är! Vi har bokat hem oss till Hudik då de kommer stänga av vattnet även nattetid. Tror vi åker ner på måndagkväll och hem på torsdagkväll. Vi kanske kan dejta på fredag ?
Puss!
Sarasdiary

Stina

Ha det så mysigt med min andra gravida hälft idag! Hi hi :)
Dr. Denim is the shit! Kör med mina nu fast jag är i v 24, dom formar sej perfekt och funkar än med magen! ;)

Svar: Vi hade supermysigt :-) Hihi
Ja dr Denim skulle jag kunna köpa flera färger av. Verkligen de perfekta jeansen. Att jag inte haft de förut, fattar inte ;-) hihi
Sarasdiary

fin som vanligt!
tokigt att dom ska stänga av ert vatten förresten! visst är det många som har det så men det gör ju inte det hela mindre besvärligt. hoppas ni har något hemtrevligt ställe att bli av på under tiden dom grejar!

Svar: Men tack fina du!
Ja det är så himla tokigt! Och det värsta är att det är dygnet runt det kommer vara avstängt. De gör detta istället för ett stambyte!
Jag och Tilde kommer åka hem till min familj som bor söder om sundsvall så det blir mys det också, fast utan pappan som måste jobba.
Kram
Sarasdiary

Malin S

Snyggt!

Svar: Tack Malin! :-) Ibland kommer jag ur pyjamasen här hemma ;-) hihi
Sarasdiary

Josefin

Otroligt fin och clean outfit! :)

Svar: Tack Josefine :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?