Butterflies tapet


Kl. 10:49 |

När vi har blivit färdig med garderoben i hallen (våran fd. gäst-toalett) är det dags att börja fixa inne i Tildes rum (hösten & vinterns projekt). Spånar lite efter inspiration till tapeter och jag föll pladask för denna Butterflies tapet från Ferm-Living. Jag tror den kommer passa in fint på en vägg i det annars helvita rummet och göra sig fin med de andra färgerna vi har tänkt (vitt & svart). Och lila, ja det är ju Tilde ;-)

Jag hittade tapeten hos tapetshopen!





Kommentarer
Pauline

Jag tror att det kommer att bli riktigt fint med den tapeten inne i Tildes rum. Det finns så himla mycket fina tapeter att välja bland.

Svar: Ååå det finns alldeles för många att välja mellan :-)
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Du har inte funderat på att göra en fototapet? Man måste ju inte ha ett faktiskt foto utan kan ha en teckning, små figurer eller vad som helst :) Måste va minst 1000x1000 pixlar för att göra en "normalstor" fondvägg och kostar inte så många tusenlappar.. Kan va kul om man vill göra något originellt :)

Svar: Vi har en fototapet i vårat vardagsrum :-)
Men nej, tror inte det in i Tildes rum. Men det är ju verkligen en bra idé. Men eftersom vi inte kommer bo här så länge till känns det lite trist att göra det :-)
Men tack för tips :-D
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Jättefin! Åh jag vill också tapetsera nu!!

Svar: Älskar den :-) Hoppas den är lika fin IRL! :-)
Sarasdiary

Malin

Åh vilken söt! Jag brukar klä Alma i mycket lila jag med, så fin färg :)

Carolina

Härligt med fjärilar! Vår tapet i barnrummet kommer också från Ferm Living.. Skrev om den igår. :-)




Kom ihåg mig?