Planeringstankar och shopping!


Kl. 20:17 |

Godkväll i stugorna!

Jag har precis krypit ned i sängen tillsammans med min MacAir och ska försöka spika menyn till fredagsmiddagen. Denna vecka är det jag som ska komponera ihop och laga till middagen. Jag är sugen på något vilt, t.ex rådjur eller kanske älgfilé ? Ja vi får se vad jag bestämmer mig för. Det får inte vara alltför avancerat ;-)

Men alltid när jag ska göra något så "råkar" jag komma in på några webbshop och nu i kväll klicka jag mig in till Tinstinstyle, vilket var ganska längesen. Men vilka godbitar de har fått in! Jag skulle aldrig ha kikat in...

Denna kan bäras med trycket både fram och bak, älskar modellen! Från Cindstory

Jag börjar mer och mer fastna för döskalletryck. Även denna är från Cindstory

Hur mysig ser inte denna ut ? Från Chillnorway





Kommentarer
Malin ☆

Men så fina! Farligt att kika på sådant nu innan jul, hihi :D

Svar: Det är livsfarligt! ;-) hihi
Sarasdiary

jenny - mammaliv i nashville

Åh jag skulle göra vad som helst för rådjur eller älg-kött. MHMMM!

p i n k n a t i o n . s e

Tänkte bara tipsa om att jag har en bra tävling i min blogg just nu där du kan vinna en valfri vara för upp till 400 kr i en bra webb-butik! :}
http://pinknation.se/2012/november/tavling.html




Kom ihåg mig?