Nytt schampo och kvällsbabbel


Kl. 19:35 |
Godkväll bloggisar! Vilken dag vi har haft. Tilde har sovit alldeles tokigt och vi fick åka ifrån sångstunden på kyrkis då hon var så otroligt trött. Hon gjorde natten redan klockan 18.00 idag vilket är en hel timme tidigare än vanligt. Så  jag har redan nu hunnit att bada och fixa. Tokig känsla ;-) Men jag tänker inte klaga utan bara njuta det tysta och stilla här hemma. Tänkte jag skulle visa er mitt nya schampo och balsam som kom med posten här om dagen. Jag har använt det två gånger och det får båda tummarna upp från mig! Doftar ljuvligt och håret blir riktigt lent och lätt hanterligt. Tror det är en ny favorit :-)

Nu, kvällsfika! Turkisk yoghurt, honung och riven kokos. Mmmmmmm så gott det är! Kvällsfikar du ?

Önskar er en mysig tisdagkväll :-)





Kommentarer

tack för shampootips. mina är slut och jag MÅSTE beställa nya, helst igår. det jag hade senast var sådär så nu är jag ute efter en ny favvis:)

Svar: Varsågod Michaela! Ja mitt var också helt tomt så nu är det skönt att ha bunkrat upp igen :-)
Sarasdiary

Carolina

Här blir det kvällfika ibland... Gillar bär (brukar köpa frysta) + kesella vanilj.. MUMS! Inte så nyttigt kanske..

Svar: Ååå det är ju så himla gott! :-) Ett tips för att få det lite nyttigare är att köpa naturellkesella och blanda med ekologisk vaniljpulver :-) Men allt behöver väl inte vara så himla nyttigt heller ;-) hihi
Sarasdiary

Hanna

Tack för tipset. :-)

Svar: Varsågod :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?