Inget vatten..


Kl. 09:10 |
Godmorgon FINA ni! Har ni sovit gott ? Jag hoppas! Vi gick och la oss strax efter Tilde igår och läste, så välbehövligt i bland att göra det. Men hur svårt är det inte att INTE ta upp Iphonen när man läst klart för att spana igenom bloggar, facebook och instagram ? Denna värld! Ibland är det lite skrämmande tycker jag allt! Ja, som rubriken lyder är vi utan vatten. Från 8-12 ska de underhålla rören och gissa vem som hade glömt bort det ? Tur att Tilde har hunnit äta frukost och snart ska sova, så jag tror att vi klarar oss ;-) Nej, nu ska jag ta andra kaffekoppen här och fundera på dagens träningspass som får bli hemma! Vi hörs lite senare...




Kommentarer
Nikita

Haha nej det missade jag , efter tio alltså .
Nej inte allt jag är bara så trött på allt detta genus trams som blivit de senaste åren .. Menade främst i leksaks katalogerna ..
Tanken med hen från början var väl kanske bra men ja tkr de blivit "missbrukat " å fått fel innebörd .

Kram .
Ps. Va fin stora lilla tjejen är i inlägget under :-)




Kom ihåg mig?