Fotoutmaning - Alfabet : B


Kl. 11:31 |


20121111-112650.jpg
B som i BIG mistake! Trodde vi hade tvättid idag liksom varje söndag klockan 11. Jag kastade i tvätten som vanligt och skulle boka in en ny till nästa helg. Ser att vårat nr 21 inte står på idag utan nästan vecka! P a n i k. Sitter just nu här och väntar på den stackaren och på världens utskällning. Men bara 14 min kvar. De kanske hinner färdigt? Detta får ju bara inte hända och är första gången för mig/oss. Dock har vi varit den drabbade X antal ggr och det är inte kul...




Kommentarer
Iaa

Men är det inte så att har man inte börjat tvätta efter 20 min på sin tvätt tid så är det tillåtet för andra att ta den? Så är det iaf här där jag bor och har varit på andra ställen också.

Svar: Jag har också hört talas om en sågan oskriven regel! Det skulle sitta ett PM i tvättstugan med vad som gäller :-)
Vi hade tur att tvätta färdigt OCH torktumla lite. Resten har vi hängt upp i lägenheten :-)

Ibland har man tur! :-)
Sarasdiary

Malin S

Åh... jobbigt. Skönt att du hann klart. Det är verkligen lyx med egen tvättmaskin! Kram




Kom ihåg mig?