Fotoutmaning - Alfabet : A


Kl. 15:55 |

Hej mina vänner!

Jag tänkte kicka igång en fotoutmaning som går ut på att fota något till varje bokstav! Så nu tänkte jag börja med bokstaven A, och det får mig genast att tänka på ANANAS! Jag älskar färsk ananas och äter den gärna som den är. Eller varför inte pressar lite färsk lime över, det var ett av mina beroende under graviditeten. Mmmm så gott!

Häng med du också på utmaningen, tror det kan vara en kul grej. Skriv en kommanter här om du är med så jag kan kika in till din blogg :-)





Kommentarer
Mia

Jag är på!

Svar: KUL MIA! :-)

Kram
Sarasdiary

Men du, jag hakar på! Lite sent kanske, men det är ju en så kul utmaning!
Kram

Svar: Ååå vad kul! Ska bli skoj och se dina foton :-) Jag ligger lite efter men ska fixa bokstav C i dag tänkte jag ;-) hihi
Sarasdiary

Jag kan nog tänka mig att haka på, men börjar först imorgon om det är okej?

Svar: Klart det är! Alla får börja när de vill. Kul och se dina bilder till bokstäverna :-)
Sarasdiary

Nu har jag publicerat ett inlägg hos mig :-)

Malin

Jag tänker vara med, och hoppas att jag håller hela vägen ut!

Cissi

Jag hänger på, om än något sent om det är ok! ;)

Elin - Photos by Arvegil

Hej!

Jag är med!

Jag är absolut med! Rolig idé! :)

Svar: Kul Yohanna! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?