En vinnare&lunchbesök!


Kl. 10:12 |

GODMORGON!

Kikar in en snabbis och presenterar vinnaren  av en mössa från Geggamoja i ett samarbete med Pirum Parum!

"Gillat på Facebook i namnet Sofia Montaigne. Hoppas att jag vinner en svart & vit till lilla sonen med känsliga öron. När pappan frågar ”Har du köpt EN TILL mössa?” vore det perfekt att kunna svara ”Nej, jag vann den!!” Man kan aldrig få för många mössor. ☺"

Du kommer få ett mejl under dagen :-)

G.R.A.T.T.I.S!

Nu måste jag fortsätta fixa här hemma, vi får nämligen lunchbesök av världens bästa idag! Så vi hörs lite senare.

 




Kommentarer
Malin ☆

Hihi, ta det lugnt nu gumman, inget fix och trix för min skull ;)

Och grattis till Sofia, en av mina MBC-mamas!!!

Puss <3

Sofia

Men åååå vad glad jag blir! ☺☺Jättekul! Erik och jag tackar så mycket. Kram❤




Kom ihåg mig?