En svettig promenad hem


Kl. 17:09 |

Hej Finisar!

Idag har jag och Tilde varit en sväng på stan och träffat bästa Malin som vi tycker om så mycket! Vi hann med en kaffe och en morotskaka på wayne´s och en liten tur på stan. Därefter tog jag och Tilde en promenad hem och den var minst sagt svettig! Jag hade klätt på mig på tok för mycket idag.

Nu har J kommit hem och jag ska ta och byta om till träningskläder och sticka iväg till Ego. Idag är det ben,rumpa och armar som står på schemat :-)

Jätte dålig instagrambild men den får duga ;-)





Kommentarer
Malin ☆

Tack för idag gumman <3

Så härligt med träningspass på kvällen! Åh, nu längtar jag som en tok :D

Puss!

Svar: Men tack själv! Nu ser jag fram emot en shoppingkväll med dig ensam, utan lilla Tilde ;-) hihi
Att träna på kvällen är ett perfekt avslut på en dag, dessutom sover jag så gott också (när Tilde sover)

Puss&kram
Sarasdiary

Camilla

Hej :) var kommer den fina åkpåsen ifrån?

Svar: The buppabrand :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?