En segstartad måndag


Kl. 09:16 |
Godmorgon! Igår hade vi filmmaraton här hemma! Vi såg Johan Falk - Barnifiltratören och vi var bara tvungen att se den sista också, Kodnamn : Lisa! Vi satt som på nålar här hemma om jag säger så, ruskigt ruskigt bra! Jag läste någonstans att det ska bli ytterligare en säsong men har lite svårt att se det på grund av slutet. Ska inte säga mer än så ;-) hihi Har ni sovit gott i natt ? Jag har kommit in i en ond cirkel och har svårt att somna om igen då jag en gång somnat och vaknat. Har flera gånger fått gått och lagt mig på soffan och får flashback från tiden då var jag var gravid då jag inte sov alls! Hoppas det bara är en övergående period men jag blir så ruskigt trött. Så jag kan inte längre skylla på Tilde att jag är trött ;-) Nu väntar jag på att Tilde ska bli trött så vi kan gå och sova en timme tillsammans! Vi hörs lite senare..




Kommentarer
Hanna

Det låter som spännande filmer. :-)

Svar: Superspännande!
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Är också inne i en riktigt dålig sömnperiod.. Det tär verkligen på livet :(

Svar: Hoppas vi kommer i fas snart :-)

Kram
Sarasdiary

jag är kanske den enda som inte sett johan falk filmerna? borde kanske göra det om dom nu är bra :)
hoppas du piggar på dig och får en fin dag!

Svar: Ååå men då måste du se Michaela :-) Lovar, du kommer inte bli besviken!

Tack så mycket. Kram
Sarasdiary

Malin S

Nejmen vaddåå... har bara sett den "Organizatsija Karayan"... När kommer de andra då? Jag vill också se!!!

Svar: Den näst sista kommer ut den 22 november och den sista någon gång efter nyår. Har hört att den sista ska gå på bio men tror det inte kommer bli så nu eftersom filmerna har läckt ut! :-(
Sarasdiary




Kom ihåg mig?