En fullspäckad dag!


Kl. 20:09 |
Godkväll vänner!
Vilken fullspäckad dag! Jag var helt slut när jag kom hem så gissa om det var skönt att komma hem till ett nystädat hem med tända ljus och nybakat? Lycka! Johan har bakat sina första saffransbullar med mandelmassa och ja, han lyckades verkligen. Mums! Vet ni vad? Nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen, i morgon väntar utbildningsdag nummer 2 och jag har en hel natt framför mig med massa sömn så det gäller att passa på ;-)

20121129-200138.jpg
Ny utrustning som vi fick bekanta oss med idag..
20121129-200147.jpg
Här får ni en annorlunda dagens ;-) Tröja från Cubus och Please Jeans!
För er som inte vet så är jag sjuksköterska och är inne på mitt femte år...




Kommentarer
Nina - Glamourmamman

Gud vad gott med lussebullar :-) Ha en fin kväll!

Svar: Mmmm jättegott :-)

Tack detsamma !
Sarasdiary

Nikita

Måste vara skoj med utbildning att få utvecklas och lära sig nya saker !!

Svar: Det är jättekul! Nu ska ju "min" avdelning slås i ihop med en annan medicin + kirurg så nu är det SÅ mycket att lära. Redan efter nyår kommer "vi" flytta till nyrenoverade lokaler där allt är nytt! Ska bli så himla kul att komma tillbaka och jobba :-) Även om det inte är dags än att komma tillbaka riktigt så ser jag fram emot att komma och jobba lite extra när det fattas folk :-)
Sarasdiary

Ika

Hur länge tar det att läsa till sjuksköterska? :) Lät som många långa år ;p

Svar: Att plugga till sjuksköterska tar 3 år. Jag menade här att jag har jobbat snart i fem år som sjuksköterska ;-) Formulera mig lite tokigt vilket är så lätt vid mobilbloggning ;-) hihi
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Smart att du får gå utbildningen trots att du är mammaledig så du inte halkar efter :)

Svar: Ja det är toppen! :-) Jag är välkommen att vara med på det jag vill, bestämmer helt själv och det är verkligen bra!

Ha en fin dag finis! Kram
Sarasdiary

Hahah sötis! Förstår att det tär på krafterna att vara tillbaka all in sådär ett par dagar efter att ha varit hemma en stund, eller, i know the feeling, haha! :D

Puss & Kram <3




Kom ihåg mig?