Äntligen!


Kl. 10:56 |

Igår fick jag hem min mascara som jag beställt. Det är ju helt galet vad det kan skilja i pris! På Åhlens kostar den 305 :- och hos Nordicfeel klicka jag hem den för 179 :-  Enligt mig finns det ingen bättre mascara!  Jag passade även på att klicka hem nytt schampo och balsam också, ska visa er sedan vad det blev.

Det är FREDAG igen (!) vänner :-)

 Vi ska alldeles strax gå ut och gå en sväng i det soliga vädret, tror det får bli en sväng upp till sticksjön! Tror det är bra med friskluft gör Tildes täppta näsa. I kväll ska jag på tjejmiddag och det ser jag fram emot. Det blir nästan som en liten reunion från sjuksköterskeutbildningen ;-) hihi

Vi hörs lite senare..

 




Kommentarer
Malin ☆

Åh, så kul med tjejmiddag! Det är du värd gumman <3

Nu har jag hämtat ut jeansen och ska testa, tjihoooo! Och glömde ju svara på det, men tycker helt klart du ska förhandsboka ett par svarta, hihi! Jag har kvar min bokning på de mörkgråa och hoppas de kommer in på lager förr eller senare, hade tydligen blivit någon försening på dem :)

Puss & kram!

Nena: Foto - DIY - Inredning

Kul med tjejmiddag :) och ja, friskluft gör nog gott för liten!

Spanienfrugan

Tack för tipset om hemsidan. Skall spana in den nu.




Kom ihåg mig?