Sommarklänning


Kl. 07:00 |
I sommar är vi bjuden på 30 års fest och vi har precis bestämt oss för att gå på den. Så nu har jag redan börjat spana efter vilken klänning jag ska ha. Johan tycker jag är lite tokig som redan börjat fundera över det, det räcker väl med att bestämma sig några dagar innan. Någon som känner igen sig ?  ;-)

Fina klänningar hos Creativelounge! Den längst till höger är väl mest amningsvänlig, vilket den till vänster inte är. Vilket är synd för den är ju så fin, älskar båda färgerna, så att välja vilken skulle bli svårt! Den i mitten är helt underbar, men frågan är hur lång den kommer bli på mig, jag är ju ganska så kort. På bilden är den enligt mig perfekt längd :-)





Kommentarer
Sandra

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Du är inte ensam, jag är likadan :) kram

Malin ☆

Åh, helt missat att du bloggade om denna klänning ;) Eller inte riktigt samma va? Men nästan :D
Jättefina allihopa!

Kram <3




Kom ihåg mig?