Som vanligt igen menändå inte...


Kl. 20:56 |
Hej finisar! Söndag kväll är här och jag har krupit upp i soffan med täckte och Tilde sovandes bredvid mig. Mys!  Jag tror vi ska se på bigbrother som börjar om en liten stund. Jo, i morgon börjar Johan jobba som vanligt igen, alltså han kommer inte komma hem förrän strax före fem. Tildes första vecka var vi hemma tillsammans alla tre, sen har Johan jobbat halva dagar nu i två veckor och kommit hem strax före klockan ett och det har verkligen  varit bra och passat oss. Måste erkänna att jag är lite nervös med 8 timmar helt själv utan avlösning, men jag tror ändå det kommer gå bra. Vi har haft turen att ha blivit föräldrar till världens snällaste tjej som för det mesta är toknöjd ♥ och premiär dagen är redan planerad, först BVC för vägning och sen får vi besök av två fina tjejer! :-)




Kommentarer
Josefine

Massa lycka till, det kommer gå så bra!

MYS med fintjejerna sen. KRAMAR

Svar: Tack! :-)
Sarasdiary

Madeleine

Åh, det hoppas jag verkligen! Vi är ju där hela 2 veckor, förmodligen, så någon dag måste vi ju lyckas pricka in :D Hoppas att solen och värmen kommer till er redan imorgon!

Stor kram

elinjosefine

Visst är det lite nervöst första dagen "själva" men jag tror det kommer gå super!!
Kram

Svar: Hoppas :-)

Sen känns det bra att första dagen är lite bokad :-)
Kramis!
Sarasdiary

Linda

Ja vad kul! Ska kolla hur Johan jobbar men kanske på fredagkväll eller lördag eftermiddag till helgen? =)

Romanique

Det kommer ju att gå galant! :)

Martina

Vilket fint namn din vackra dotter har fått! :) Tilde är ett namn som även står på min namnlista tills den vackra dag då jag ska få barn :) Ha en underbar vecka, kram!

Svar: Tack <3
Sarasdiary

[...] fina vän Sara blev mamma för drygt tre veckor sedan och idag ska vi få träffa hennes lilla Tilde för första [...]

Spanienfrugan

Lycka till! Det kommer att gå galant tror jag :)

Svar: Tack! Det har gått bra, fast jag vet inte det räknas idag eftersom jag har haft besök ;-) hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?