Skön promenad


Kl. 12:38 |
Hej bloggisar! Vi har börjat denna nya vecka med en promenad upp till sticksjön jag och Tilde. Helt underbart väder och så skönt att kunna röra på kroppen igen. Halvvägs mot sjön så kom jag på att jag glömt tagit mina värktabletter, men det gick faktiskt bra. Kanske kan börja trappa ner nu på dem eftersom det känns ganska så bra ? :-)  Nu har Johan kommit hem från första arbetsdagen och vi har precis fått i oss lite lunch. Strax efter klockan ett får vi hembesök av BVC och det ska bli så spännande och se om Tilde har gått upp något i vikt, vilket vi tror hon har eftersom hon äter så himla bra! Sen blir det nog en till prommis i det underbara vädret och då ska pappsen med såklart :-)




Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Det är ju sååå underbart ute, jag har varit ute på en kortare PW i morse men nu blir det en längre....måste ladda batterierna före nattjobb. Kram på dig och mys i vårsolen.

Tina

Åh det ser så härligt ut.




Kom ihåg mig?