Kaffedejt i solen


Kl. 17:45 |
Hej bloggisar! Här hemma pågår det eftermiddagslur efter middagen så jag passar på att blogga lite :-) Idag tog jag och Tilde en promenad till stan och träffade Malin & Jolie och Elma & Liam. Vi köpte med oss kaffe/latte från Waynes och satte oss i en park och njöt solen och varandras sällskap! Det var första gången jag träffa Elma och jag hoppas verkligen det inte var sista gången :-) Tilde sov sig igenom hela tiden i vagnen och skötte sig exemplariskt ;-) Innan vi träffade tjejerna var vi in till Kappahl och oj så mycket fina tjejkläder det fanns. Jag ska visa er lite senare vad Tilde fick med sig...

We love bugaboo ;-)

Bilden är lånad av Malin. Kika in hos henne så finns det några fler bilder från dagen där även hon finns med.

Tack för idag tjejer :-)

 





Kommentarer
Elma

Nu har jag hittat dig

Svar: Kul kul :-)
Sarasdiary

Malin ☆

Abslout, vi ska göra om det snart och många gånger i sommar :D
Självklart får du låna bilder, hur mycket du vill :) Jag ska påminna dig nästa gång med kameran, hihi!
Stor kram och tack för idag <3

ellenojag

Vilken härlig bild på bugaboo tjejerna!

Svar: hihi :-)
Sarasdiary

Nikita

Vilka härliga bilder !!
Ser framemot å se vad du köpte till Tilde , kappahl har så mkt fina Tjej kläder !

Svar: Tänkte fota ikväll men blev så dåliga bilder pga dåligt ljus. Får göra ett nytt försök i morgon :-)
Kramis!
Sarasdiary

Emelie

Vilka härliga bilder! :-) Vad synd att vi inte möttes i shoppingsvängen idag, hade varit trevligt! :-) Vill träffa er snart igen!! hur ser er vecka ut? Har ni fullt upp? :-) När passar det er bäst?

Kram kram!!

jessica

Ser trevligt ut :)




Kom ihåg mig?