Fyndat krimskrams!


Kl. 16:30 |
I lördags började BOOM med sin utförsäljning ur sitt förråd ute i ESSVIK med 50-90 % rabatt på allt. Det var mycket matbord, soffor, ljuslyktor, mattor och lite krimskrams! Jag fick med mig det sistnämnda. Tre fina ljuslyktor som jag fyllt med lite stenar och värmeljus och placerat på bordet ute på ballisen. Fyra plast -muggar och skålar samt två små brickor som är bra att ha ;-)

Utförsäljningen kommer pågå under hela majmånad och de fyller på med nytt varje dag. Kanske blir det en tur ut dit igen redan idag ?





Kommentarer
Sandra

Gud vad snygga lyktorna var och vad söta muggar, brickor och skålar :)

Men vad härligt att fynda :)

Bigboy, åh så gott och som du säger så himla barnvänligt! :)

Ja visst är dom söta dom små ?=) hihi.. :)

Eleni

Då måste man nästan åka dit och titta någon dag. Hjälp vilken rea! :) Fina fynd du hittade. Kram

Svar: Ja skynda dig iväg :-) hihi kramis
Sarasdiary

Sara E

exakt vart i essvik? dit måste jag. I löööv krimskrams...hihi

Svar: Pionvägen :-)
Sarasdiary

Tina

Såå fina!!




Kom ihåg mig?