Vår i köket


Kl. 12:19 |
Hej bloggisar! Idag tog jag tag i saken och har bytt gardiner i köket och i vardagsrummet. Det har längen varit katastrof i vardagsrummet så det känns skönt att få det fixat. De gardiner som har suttit i köket fick flytta in till vardagsrummet och ett bar bortglömda rosa gardiner fick komma upp i köket. Tycker färgen passar fint in till vårat vita kök med bruna inredningsdetaljer som klockan och tavlorna. Vårfräscht. Nu är bara frågan om J klarar av att ha rosa gardiner i köket ;-)

Nu skulle bara fönstren behöva putsas och en vas med fina krispiga tulpaner ta plats på bordet...





Kommentarer
Sara G

Vad fint det blev! gillar ljuslyktorna skarp.
Du får hälsa Johan att om han inte gillar gardinerna får han sy egna =)

ps. hörde föresten att sängen nu är monterad även hos er. Olle hade det dock tufft vid monteringen....han hade ju inga p-byxor!!! hihi

Svar: Tack Sara :-)
Ja det får jag göra. Ska bli spännande och se om han märker något när han kommer hem. Men han har väl hunnit kika in här ;-)

Jajjamen, Johan satte ihop sängen i helgen och det blev så bra. Nu måste jag bara bestämma mig för vilket påslakan och örngott :-)

Kramis
Sarasdiary

Spanienfrugan

Ser riktigt vårfint ut!

Svar: :-)
Sarasdiary

Emelie

Så lite så! <3 Tack snälla! Där ska jag kolla!! :-D Vart väldigt vårigt och fint med rosa! Tummen upp! :-)




Kom ihåg mig?