Välkommen helg


Kl. 15:45 |

Lägenheten är städad och det doftar clean cotton som är min favorit bland Yankee candle ljusen... vi är redo för helg!

Om ungefär en timme kommer J hem och då ska jag bege mig ut för första gången idag. Planen är att ta bilen till affären som bara ligger ca 500 m bort och handla lite gosaker och fylla på kylen så vi får god frukost i morgon. Ikväll blir det lugna gatan här hemma och vi laddar för fullt inför morgonkvällen istället då vi har beställt god spansk tapas från saffran och finalen av melodifestivalen :-)

Vad ska ni göra ikväll ?





Kommentarer
Jenny - mammaliv i New York

Skönt att du är hemma & allt är bra! Hoppas ni får en lugn & mysig helg! Kram kram

Svar: Tack detsamma Jenny :-)

Kramis
Sarasdiary

Eleni

Tack! :) Den är köpt på Monki.

Vad skönt att ni kommit hem och hoppas ni får en jätte härlig helg! :) Kram

Karolina, gravid i v. 42 ♥

Åh vad härligt med nystädat!:) Jag älskar också clean cotton, har just nu deras room spray som är så bra att ha om man får oväntat besök hemma, hihi!
Önskar dig en supertrevlig/mysig kväll och glöm inte att vila :)
Kramar




Kom ihåg mig?