Thursday diary


Kl. 10:19 |
Hej mina fina bloggisar! Jag blir alltid lika glad av att kika in här på morgonen och läsa era fina kommentarer, ni är bäst! :-) Idag är det torsdag vilket innebär att jag har bilen och tänker bege mig ut på lite äventyr. Nu har jag varit hemma alldeles för längen och jag känner att jag behöver komma iväg och se lite folk. Planen var att åka in till stan idag då det skulle bli så fint väder men solen har ju inte kikar fram än, kanske får jag ge den någon timme till ? Om inte så får det bli en tur till birsta. Frukosten har iaf landat i magen så nu är det bara kaffekoppen kvar, sen ska jag börja göra mig ordning. Kanske slänger jag upp en dagens Sara lite senare, var ju inte igår precis.

Älskar muggarna från Iittala och kaffet från våran tassimo är SÅ gott!





Kommentarer
Hanna Z

Ja verkligen! Bästa sättet att starta dagen på, måste göra det här till en vana:)




Kom ihåg mig?