Lifestyleblogsgettogether


Kl. 10:09 |

We♥It

Hej på er bloggisar!  Idag skulle jag ha kunnat varit påväg till Oslo för att spendera en helg med alla härliga bloggare hos LSB. Men pga omständigheter så har det inte varit möjligt att boka in resan. Tyspiskt! Jag glädjs istället  åt deras skull och hoppas verkligen de får en toppenhelg, men jag kan inte tänka mig annat :-) Istället får jag hålla tummarna att bloggarna kommer uppdateras flitigt mellan varven under helgen så jag kan hänga med på ett litet hörn ;-) hihi Nu ska jag börja göra mig ordning och plocka undan lite, jag får nämligen finbesök av Johanna idag efter lunch och det var inte igår! :-)




Kommentarer
Oslo på svenska

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Är tyvärr inte heller på plats i helgen, men nästa gång!! Trevlig helg!




Kom ihåg mig?