Friday diary


Kl. 10:16 |

Inte dagens färska tulpaner som står på köksbordet, dom är nämligen helgen till ära lila...

Hej på er bloggisar! Nu har jag precis kommit in innanför dörren efter att ha skjutsat J till tågstationen. Han ska nämligen söderut i helgen och kommer hem på söndag. Men jag deppar inte ihop för det då jag har planer som kommer hålla mig sysselsatt hela helgen. Om någon timme ska jag kicka igång denna helg med en fika/lunch med  Malin och Eleni och deras fina döttrar :-) Sen blir det ett besök hos barnmorskan.  




Kommentarer
Malin ☆

Det ska bli så mysigt! Ses snart gumman :)

Svar: Tack för idag <3
Kramis!
Sarasdiary

Mickan, Gravid v. 36

Hoppas du får en fin dag och att det går bra hos barnmorskan. :)

Svar: Tack detsamma :-)
Trevlig helg!
Sarasdiary

camilla

Fredagsfint!! Hoppas det gick bra hos barnmorskan idag! Stor kram

Fia

Bältet mot foglossning är uuunderbart! Det är ett måste, det hjälper verkligen!

Svar: Vad bra. Jag är lite skeptisk men skönt att höra att det har hjälpt dig :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?