Förmiddagsstund


Kl. 10:45 |
Hej finisar! I morse tog jag en liten sovmorgon, det är ju ändå fredag eller hur ? ;-) Som vanligt har jag intagit frukosten vid köksbordet och tagit med mig kaffet som blev kvar hit till datorn för att blogga lite och kika in hos er :-) Idag ska jag göra fredagsfint ( läs vika tvätt och dammsuga ) och förbereda inför fredagsmiddagen som jag ser framemot! Det kommer bli SÅ gott.  

Min nya favoritfrukost ett glas apelsinjuice (min bensin), Råg fras med mjölk och några skedar jordgubbssylt och en kopp kaffe. Det ser ut att vara väldigt mycket med flingor med de flyter upp av mjölken ;-)





Kommentarer
Hanna Z

Det håller jag med om, luktar också gärna på te innan jag köper:) Men gillar du kamomillte ska du absolut testa det här! (ja annars med såklart, jag trodde ju inte jag tyckte om sånt men nu är det nya favoriten!). Lite citrussmak och riktigt friskt och gott. Och burken är ju såå fin!

Svar: Det får bli ett köp! :-) Älskar citrus och som du säger, burken är ju SÅ fin! :-) hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?