Dagens preggo


Kl. 13:18 |

Tunika - Chillnorway & Cardigan - Oddmolly





Kommentarer
Josefine

Vilken FIN MYSMAGE <3

Svar: Tack fina du! :-)
Sarasdiary

Madeleine

Åh, så fin du är!! Lite extra idag tror jag minsann :D

Kramar!

Svar: Har ju haft fin besök idag så då måste man ju anstränga sig lite därefter ;-) hihi
Kramisar!
Sarasdiary

Malin ☆

Tack själv gumman, supermysigt och skönt att prata annat än bebisspråk, hihi :) Jag kan ju inte heller så mycket om foto men jag lär dig gärna det lilla jag kan :D Får ta det nästa vecka!

Du är alltid lika fin även om jag älskade dina kläder lite extra idag, hihi :)

KRAM <3

Tina

Snygg outfit!!

Martina

Så vacker du är :)

Svar: Ååå tack! :-)
Sarasdiary

fia

fin du är!
vart har du hittat den där fina lyktan i bakgrunden? :D

elinjosefine

Så fin du är tjejen <3
Dagarna går så fort med bebis i huset. Fast hon sover mycket på dagen och jag springer runt och är effektiv som bara den ;) Snart är det er tur! Kramar

ellenojag

Så fin du är, älskar outfiten!

Svar: Tack snälls du! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?