100 % Ekologisk bomull


Kl. 18:04 |

Bild: Littleheart

Idag var jag in till Babyproffsen på Birsta och fick syn på detta helt underbara bäddset till spjälsängenfrån Littleheart. Det är gjord på 100 % ekologisk bomull och jag har aldrig känt på något mjukare. Finns även som babyfilt, lakan och extra örngott. Jag har tidigare velat haft ett bäddsett med stjärnor men det känns så hårt och strävt och våran lilla är ju värd det absolut bästa. Så nu hoppas jag de ringer från babyproffsen i morgon och säger att de har fått in ett gult. Annars blir det ett blått, vilket passar bra in i vårat sovrum ;-)




Kommentarer
Josefine

Åh! Lika som Ellas bebissängkläder.
De är helt underbara och mjuka! Stor kesm

Svar: De var helt underbara! Så himla sköna :-)

Kramis :-)
Sarasdiary

Josefine

Kram förstås :)

Spanienfrugan

Vad gossigt till den lilla!

Svar: Jaaa, den förtjänar det bästa :-)
Sarasdiary

Hanna

Fina de ser ut!

Svar: De ÄR jättefina :-)
Sarasdiary

Angeliqa

Så fina och perfekt att det är i ekologisk bomull! Ska se om det finns att få tag på vårt babyproffsen också.




Kom ihåg mig?