TUR!


Kl. 16:19 |
Hej finisar! Nu har vi landat här hemma efter en supermysig förmiddag  och en intressant föräldraträff på BVC nu i eftermiddag. Jag har verkligen haft turen att lärt känna Elin, Sara och Frida! Vilka underbara tjejer :-) Elin och Sara träffade jag (vi) på föräldrautbildningen på MVC & Frida har jag "lärt känna" genom bloggen som visade sig känna Elin & Sara. Vilket sammanträffande va ? Hursom så träffades vi i förmiddags på Barista och lunchade. När det var dags för mig att åka så ville jag såklart inte det, skulle kunna sitta där hela dagen och bara surra ;-)

En dagens från Ginatricot (måste köpa klänningen i flera färger!) och Ceasarsallad...

;-)





Kommentarer
Nikita

va mysigt =)
Hoppas vi kan få till en fika snart igen !
fin klänning! kram

Svar: :-)

Givetvis! Fika till veckan :-) ha så mysigt nu i Stockholm! Kramis
Sarasdiary

Eleni

Guuuud så avis jag är på din klänning! Jag kärade ner mig totalt förra vecka när jag såg den på internet och har sedan letat både i stan och i Birsta efter den. I birsta var den tydligen slut och i stan fanns den inte i min storlek. Jag vill sååå gärna ha en och hoppas för allt i världen att den kommer att komma in igen. Fast oftast så har dom bara ett visst antal och är dom slut så är dom slut. Jätte trist! Du är iaf super snygg i den! :) Kram




Kom ihåg mig?