Thursday diary


Kl. 07:30 |
Hej mina fina bloggläsare. Hoppas ni har sovit riktigt gott! Vad händer idag ? Jo, klockan 11 har jag en fikadejt med två härliga nyblivna mammor som jag träffade på föräldrautbildningen. Om jag hinner måste jag in på H&M en snabbis innan, allt beror på Tilde ;-) I eftermiddag ska jag på BVC på föräldrautbildning som är första gången efter att Tilde kom. Ska bli spännande och se om det är några jag känner. Lite tråkigt att vi inte hamna i samma grupp som vi först blev lovad, men jag kanske kan byta ? Jag ska höra mig för. Vad ska ni göra idag ?

Just nu står fina rosa liljor och pryder köksbordet. Jag älskar färska blommor och jag försöker att varje fredag köpa nya :-)





Kommentarer
AnnaMalin

Så vackert med liljor på bordet! Hoppas du får en fin dag! :-)

Svar: Tack detsamma!! :-)
Sarasdiary

camilla

Då är vi likadana! :) Så fint ni har!

Kraam till er

Svar: Tack Camilla <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?