Sobea amningströja


Kl. 22:41 |
Jag äger två amningströjor och de kommer från H&M. Jag kan väl inte påstå att jag gillar dem då passformen inte är den bästa, tror jag använt de högst 3 gånger! För det mesta har jag amningslinne och sedan en tunika eller cardigan utanpå, vilket fungerar utmärkt. Men jag skulle vilja ha en snygg amningsvänlig tröja och Jollyroom säljer en som jag tycker är riktigt snygg från märket Sobea. Dessutom är den på rea och nedsatt med 40 %! Ja, det får bli tisdagskvällens shoppingtips innan jag kryper ned i sängen :-) Godnatt!    

Finns i rosa, vitt och svart. 

Pris 499:- NU: 299:-

HÄR är en direktlänk till amningströjan!

:-)





Kommentarer
Erica

Tycker det är himla svårt med fina amningskläder. Ska på bröllop i slutet av sommaren och hittar inga fina klänningar - bara enfärgade i trikå, svindyra.

Använder du bara amningslinne istället för amningsbh då? Vilket märke kör du?

Svar: Hoppas du hittar något fint till bra pris!
Jag har köpt mina amningslinnen på Lindex! Supersköna och kostar 149:- och finns i svart och vit!
Rekommenderar verkligen :-) Just nu bor jag i dessa linnen, utan amnings bh under, men ska nog börja ha det snart. Det går vilket som då linnet har som en innerbh sim träningslinnen.

Lycka till!
Sarasdiary

Oslo på svenska

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Spam IP]
Rekomenderar omlottklänning med en extra tryckknapp fram (sy på), finns massor på HM etc. I övrigt är alla toppar med knappar jättebra, då slipper man amningsutbudet som är lite halvtrist ibland.! Skrivit om amningstoppar några gånger på bloggen.

Spanienfrugan

Japp, jag kör också mest med linne (inte ens amningslinne!) och sedan en blus, t-shirt eller cardigan över. T-shirt eller blus är nästan bäst för då drar man bara upp den och täcker där med bröstet samtidigt som magen är täckt av linnet. Har jag bara cardigan över linnet och jag ammar typ utomhus, så brukar jag lägga en tunna sjal över :)

Svar: Samma här :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?