Mysig men krävande dag


Kl. 18:10 |
Hej finisar! Huuuuaaa vilken dag, den har både varit bra och lite jobbig om man nu får säga då ;-) Jag tror Tilde befinner sig i någon tillväxtperiod nu och vill äta hela tiden. Ibland får man stanna upp,andas och ta ett djupt andetag innan man fortsätter. Iaf så har vi varit på stan och myst. Vi tog en promenad in till stan och mötte upp K, S & S + barn och tog en lunch på tant Anki och fröken Sara. Min ciabatta var så himla god, ja ni ser ju själva ;-) Om en liten stund ska jag åka ut till IKEA (REA!!) för att köpa nya tallrikar och lite annat smått och gott. Hinner vi ska jag springa in på babyproffsen också, vi har nämligen inget regnskydd till vagnen och om det ska fortsätta vara regnigt så behöver vi ha ett. Hoppas ni har haft en fin dag. Kanske hörs vi lite senare, annars hoppas jag ni får en fin kväll :-)




Kommentarer
Sofia

Tack för idag fina du! <3

Svar: <3
Sarasdiary

Romanique

Åhh mumsigt! Och himla fina ni två är!

Svar: Men tack fina du!
Sarasdiary

elinjosefine

Ja ibland vill de sitta fast vid bröstet ;)

Så fin bild på er!! Stor kram




Kom ihåg mig?