Midsommar 2012


Kl. 20:23 |
Hej bloggisar! Jag tror årets midsommar firande slår alla år. Helt klart en av de bästa i mitt liv, stort tack till alla inblandade! Här kommer lite blandade bilder;

GOD midsommarlunch. Har ni testat limesill ? Min nya favorit!

Saras supergoda jordgubbstårta som var kvällens efterrätt, MUMS!

Blekaste benen tillhör mig!

På kvällen träffades vi igen då det var dags för middag, grillat!

Barnens midsommarkransar som hade legat i solen lite för länge ;-)

Det blev en hel del jordgubbar igår

HOPPAS NI OCKSÅ HADE EN FIN MIDSOMMAR

   




Kommentarer
Emelie

Ni verkar haft en riktigt härlig midsommarafton! :-) Är det kransar till era småttingar? Vill se bilder! :-D

Jag vet att jag inte har hört av mig i veckan, har haft lite att göra emellan allt jobbande! :-) Ni får gärna komma förbi till veckan om ni har en dag övers! :-)

KRAM!!




Kom ihåg mig?