Bra kampanjer!


Kl. 08:54 |
Godmorgon bloggisar! Kikar in lite snabbt och tipsar er om att campadre har riktigt bra kampanjer just nu. Vad sägs om 50 % på gummistövlar från Hunter ? 55 % på fina påslakan och annat från Himla ? och hela 71 % på fin fina kläder från Åre original ?!  

Jag klickade hem ett par svarta gummistövlar och det var verkligen på tiden. Som jag suktat efter ett par ;-)

Är du inte medlem hos Campadre ? Det är busenkelt att bli det och det kostar inga pengar. Det enda som händer är att du blir erbjuden att köpa fina grejjer till fin fina priser! I morgon kommer det vara kampanjer på kläder från Plain vanilla och Du & Jag.

Bli medlem HÄR :-)

Hoppas ni hade en underbar midsommar igår! Det hade vi och jag återkommer under dagen och tänkte berätta om den. Nu är det en liten tjej som vill ha mat här! :-)





Kommentarer
Nilla :)

Då måste jag absolut kola in där imorgon om det kommer vara erbjudanden på plain vanilla. TACK för tipset :). Själv så försöker jag blunda för hunterstövlarna, ha ha. Vill ju också ha. Kram




Kom ihåg mig?