TRX-pass


Kl. 21:18 |
I eftermiddags då det värsta ovädret hade gått förbi oss tog jag och Tilde en promenad som var ca 5 km (enl runkeeper) till Sara, Olle och deras fina Kerstin (som föddes 2 veckor före Tilde). De har TRX-band så vi tjejer körde igenom kroppen. Vi började med benböj kombinerade med biceps, utfall, två ryggövningar, bröst och avslutningsvis den underbara plankan! Det var ett riktigt skönt och lagomt pass och jag kommer definitivt vakna upp i morgon med träningsvärk lite här och där ;-)

På min önskelista står ett par TRX-band!

Har du testat detta träningssätt ? 





Kommentarer
Yasmine

Jag har kört det en del på gymet men har lust på ett hemma, då jag kan köra efter löpningen. Men undrar, vad fäster man dom i?

Svar: Du fäster bakom dörren :-) Supersmidigt!
Sarasdiary

JHH

Jag har testat det! Flera ånger och fullkomligt älskar det! Saknar det så fort jag kommer till ett gym som inte har det och vill verkligen ha en egen som jag kan ha med mig överallt.




Kom ihåg mig?