Tilde status och kökssoffan!


Kl. 11:15 |
God förmiddag fina bloggläsare! TACK för alla kryapådigkramar till våran lilla Tilde. Hon har haft en lugn natt med mycket sömn och varit feberfri. Men i morse då det var dags för frukost låg tempen lite över 38 grader igen.  Trots att hon är så trött så är hon världens gladaste lilla tjej som verkligen kämpar på för att ge oss det finaste leende. Gotjejen våran! Just nu ligger hon och sover och när hon vaknar blir det en tempkoll igen. Nu till något roligare - Våran kökssoffa! Jag har ju lovat att visa er när det blev färdigt men det är långt ifrån klart ;-) Har inte hittat de rätta färgerna på kuddarna, nya blommor ska på plats och likaså ny kökslampa. Men jag visar er ändå! Blommor som jag tänkt är mårbackapelargoner, det tror jag blir fint i vårat kök.




Kommentarer
Sara E

Fint ni har Sara, så fint att blanda gammalt med nytt, soffan blev jättefin! Har en gammal en jag med här hemma som jag skulle vilja få vit. Men jag tror det blir ett jäkla jobb, måste nog lutas av isof å det känns svått. Hur gjorde ni? Tråkigt att hon fick feber eft sprutan. Krya på sig! Kram

Svar: Tack Sara!

Denna soffa var ju vit när vi köpte, men väldigt sliten. Johan köpte något som ha strök på som gjorde att färgen lossna, sen slipa han och målade om :-)

Kramis
Sarasdiary

Malin ☆

Men så fint det blev gumman! Avundsjuk deluxe här, hihi :D

Vi har inget inplanerat alls varken imorgon eller på torsdag. Vi kan ju avvakta och se hur Tilde mår så är det bara att du hojtar till om hon mår bra så dejtar vi då :D

Puss & kram!

Svar: Hihi. Ja vi blev toknöjda :-)

Jag hör av mig i morgon när vi vaknar! Kramis
Sarasdiary

Catrin

mysigt! Bor ni i lägenhet eller hus?
Hoppas på en kryare Tilde när hon vaknar!

Svar: Tack :-)

Vi bor i lägenhet just nu.
Sarasdiary

Sandra

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Jättefint :) hoppas Tilde är pigg när hon vaknar :) kram

Nikita

Åååååååh va fint !!!!

Svar: Tack :-)
Sarasdiary

Ann-Sofi Engström

Jättefin soffa!!!
Det blir nog jättefint med pelargoner till.
Ha det bra och hoppas solen skiner igen nu, här i Juniskär där vi är nu skiner solen just nu.

Svar: Tack :-)

Jo solen har kommit tillbaka nu :-)
Sarasdiary

Emelie

Åh vad fint se blev! Tummen upp! :-)

Sänder massa krya på kramar till Tilde!

KRAAM!!

Svar: Tack finis! <3
Sarasdiary

Nilla

Fiiiiint det blev med kökssoffan, men köket ser ju mycket större ut än vad jag minns det? :P

Svar: Har du varit här hos oss Nina? :-) tack, vi blev mycket nöjd :-)

Kramis
Sarasdiary

Frida - Mamma till Lloyd

Det vart ju superfint Sara :D Duktig a ni ar! Kramar

Nilla

Ja, jag tror Sandra lurade med mig på någon förfest för några år sedan då du hade sjuksköterskepolers på plats också :P

Svar: Aha! Men det var på Södermalm :-) Vi har bott i Granlo i tre år nu ;-) hihi
Sarasdiary

Nilla

Nej, men det var i Granlo - men isf ganska nyligt då ni flyttat in? Usch vad tiden går :P

Svar: Jaha :-) Det minns jag inte! Hihi
Ja fy vad tiden går fort. Snart sitter vi på pensionärshem ;-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?