Sunday diary


Kl. 08:51 |
Godmorgon bloggisar! Idag ska vi åka iväg och köpa lite färg och nödvändiga ting tills i morgon då vi ska måla om lite här hemma :-) Som jag har längtat till detta skulle bli gjort! När vi ändå är ute i Birsta måste jag svänga in på MIO som har rea, såg att de hade 50 % på fina kuddar och jag behöver ju några till våran kökssoffa. Jag vet att ni är väldigt nyfikna på hur det blev men jag vill inte visa er förrän det är riktigt klart :-)

 Underbara rosor i fina rosa färger på köksbordet

I eftermiddag blir det till att tvätta upp lite kläder och börja packa för i morgon. Då åker nämligen jag och Tilde ner till Hudiksvall där vi ska spendera några dagar. Hoppas såklart på härligt väder så vi kan vara mycket ute och njuta! Finns ju inget underbarare än att njuta frukosten på altan och ta påtår på påtår av kaffe ;-)

Ha en fin söndag fina ni! Ni ska bara veta hur glad jag blir av att kika in här och ser små spår efter er ♥





Kommentarer
Hanna

Ha det så bra i Hudik Sara!

Svar: Tack så mycket :-)
Sarasdiary

Emelie

Önskar sig och Tilde fina dagar i Huddik! :-)
Kram!!

Svar: Tack vännen <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?