Kaos!


Kl. 17:55 |


20120715-175440.jpg Senaste bilden på i instagram!




Kommentarer

Men det var ju ett himla fint kaos! Det kunde ju sett värre ut ;)

Svar: hihi Ja det är ju sant ;-)
Sarasdiary

Nikita

Fint kaos iallafall :-) själv har ja inte ens ett kök kvar för tillfället ;)

Svar: Men vad spännande med renovering av kök! :-D
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Jag vill väldans gärna följa dig men tror du är private user? Kan man få glida in i din instagram värld kanske? :)

Svar: Ååå jag vet! Har tyvärr instagram bara för de personer som jag känner och träffat IRL. Men vem vet, kanske öppnar upp en vacker dag och då hojtar jag till!
Kramis
Sarasdiary

Nathalie 18 år och mamma till Neo

Är det bara dina vänner som får följa dig på instagram? :) Jag har skickat en sån förfrågan till dig iallafall! :)

Jag har nyligen börjat följa din blogg och jag kan säga redan nu att du verkar vara helt underbar! Och din dotter är så otroligt söt :)
Stor Kram

Svar: Hej Nathalie! Men ååå vad glad jag blir av dina fina ord! <3 Vad roligt att du gillar bloggen :-)
Ang Instagram så är den privat och jag godkänner bara de personer som jag träffar IRL. Men ibland dyker det upp instagrambilder här också :-)

Kram kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?