En härlig kväll!


Kl. 23:49 |
Vi har spenderat denna Söndagkväll med fina vänner. S, O & lilla K (som är två veckor äldre än Tilde) är här i sommar och det är så himla roligt att kunna ses spontana dagar och kvällar! Som vi kommer sakna dem när sommaren är över och de befinner sig ca 65 mil söderut :-( Men nu ska vi inte tänka på det utan njuta denna sommaren. 20120715-234206.jpg

Vi blev bjuden på glass, varma hallon och Polly ;-)

Jag och Johan fick testa TRX band och nu är jag riktigt sugen på att skaffa! Provade att köra bl.a plankan och OJ så mycket jobbigare det blev :-) Jag gillar att träna med egna kroppsvikten och man behöver verkligen inte ett dyrt gymkort för att komma igång och hålla kroppen i trim! Nu är det dags att samla på mig några timmar sömn. Har jag tur sover Tilde lika bra inatt också (dvs till ca 04.00 & sen till 8.30).

Godnatt finisar!





Kommentarer
Pauline gravid v 37

Mums det lät ju riktigt gott med glass, varma hallon och polly =)




Kom ihåg mig?