ChillNorway♥


Kl. 07:17 |
Har ni spanat in Chillnorway PREE-FALL kollektion ? :-) Jag älskar blandningen av det tjejiga rosa med döskallarna! Sjalen, blusen och det rosa Iphone-skalet får mer än gärna komma hem till mig :-) Det vita skalet har jag och älskar det ♥ Dålig kombo med så mycket fint att shoppa och vara mammaledig måste jag säga ;-)  

Spana in och klicka hem hos Creativelounge!

GODMORGON bloggisar förresten :-)

Igår kom vi hem från våran lilla semster på fem dagar i stockholm och vi har verkligen haft det helt underbart. Två hotellnätter, massa shopping, promenader, god mat, skärgårdstur ut till Grinda och umgåtts med fin fina vänner♥  Redan ikväll är det dags att packa om väskorna för i morgon ska vi åka till några vänner som har fått låna en stuga. Så vi är bara hemma och vänder kan man säga :-)

Älskar semestertider♥

Sommar = bloggen blir lite lidande. Men ni är väl kvar ?

   




Kommentarer
Sandra

Självklart :) hoppas ni har det trevligt där i stugan och ha en fortsatt trevlig helg :) kram

Svar: Vad härligt Sandra :-)
Tack så mycket, snart ska vi åka. Men känns lite jobbigt att behöva packa i väskan då vi precis packat ur den :-)
Kramis
Sarasdiary




Kom ihåg mig?