Bortskämda


Kl. 17:48 |
Hej på er! Vad vi blir bortskämda. Vi har inte behövt laga varken lunch eller middag hemma på två dagar. Då J har hållit på med soffan har även jag och Tilde varit med och då har vi fått både lunch och middag av farmor och farfar, lyx lyx lyx! I dag kom jag ihåg att ta med kameran så idag medan Tilde sovit har jag övat lite och övning ger ju färdighet. Dock händer det inte alltför ofta då jag nästan jämt glömmer kameran hemma eller så får jag inte tiden ;-)

 Fina blommor

Nu har vi kommit hem och jag har precis kört igång första maskinen med tvätt. Vi har legat lite på latsidan här hemma så nu har vi ett tvättberg att ta hand om. Även om vi har tvättmaskin i lägenheten är det så skönt att slippa ha tvätt hängandes ... ser ju så stökigt ut ;-)




Kommentarer
Jenny - mammaliv i Nashville

Härligt att bli lite bortskämd med middag & lunch! :)

Det är man värd ibland att bli bortskämd :)




Kom ihåg mig?