Behov av nya träningskläder


Kl. 13:23 |
Som ni vet så har jag rensat min garderob och när jag kom till hyllan med träningskläder fick jag en klump i magen. Den behövs verkligen fräschas upp, ut med det gamla och in med nytt och fräscht! Ett av mina favortmärken när det kommer till träningskläder är Röhnisch. Vilket är ditt ?  

Du kan spana in träningskläder från Röhnisch b.la från beachandmotion  som har ett brett sortiment av träningskläder från flera kända märken.

Just nu har de REA 20 % på alla träningskläder så passa på att fynda :-)





Kommentarer
Sara G

Craft, överlägset! å Nike också :)

Malin ☆

Här växlar det mellan Röhnisch och Casall men just nu är jag helt inne på Röhnisch :D
KRAM <3

Hanna

Craft, Nike och asics!
:)

Sofia - ett bättre du

Älska Röhnisch! Annars så är mitt favoritmärke Nike! Och Lululemon men det säljs tyvärr inte i sverige. Snygga plagg du valt ut i collaget :)




Kom ihåg mig?