Äntligen!


Kl. 21:32 |
Åååå vilken mysig dag jag och Tilde har haft. Strax efter lunch så mötte vi upp Malin & Madeleine på Tant Anki & fröken Sara :-) För tjejerna blev det lunch och jag lyxade till det med en Lyx vaniljbulle och en latte, Mums!  Det var ju första gången jag träffade Madeleine och hon är verkligen en helt genomgo tjej som hon framstår i bloggen. Så himla kul att vi fick ihop en träff och jag hoppas verkligen inte det var sista gången :-) Efter att vi hade fikat så tog vi en liten tur på stan innan vi skiljdes åt. Tack för idag tjejer ♥

 Som vanligt glömde jag min kamera hemma (måste skärpa mig!!) så bilden har jag lånat av Malin :-) Kika in hos Madeleine, hon har några fler från våran fikastund och där finns även Malin med på bild !

 ♥

 




Kommentarer
mrsmoet

Så fina ni är. Din lilla tös har precis lika mycket mörkt hår som min äldsta dotter hade när hon föddes.
Fin topp du har!

Kram Åsa

Svar: Tack Åsa :-)
Inte kunde jag tro att Tilde skulle ha så mycket hår då hon kom! Jätteroligt att hon har fått behålla allt också :-)

KRamis
Sarasdiary

Malin ☆

Jag ska bli bättre på att påminna dig om kameran, hihi ;)

Tack för idag vännen, vi får ses igen efter Sthlm!
Kram & godnatt <3

Svar: Jaaa Malin, du får göra det ;-) Nejdå, men jag tror jag helt enkelt får skärpa till mig!
Kramis
Sarasdiary

Spanienfrugan

Men så söt hon är med allt hår!!

Svar: Hihi :-)
Sarasdiary

Nathalie 18 år och mamma till Neo

Jag skriver det hos dig också, ni är så fina tjejer och får jag chansen vill jag träffa er alla tre! Era bloggar är fantastiska och ni är så inspirerande!
Kram

Svar: Men åå vad glad jag blir! Vad snällt skrivit :-)

Ha en fin dag :-) kramis
Sarasdiary

Martina Louise

Vad roligt att kunna ses på riktigt och få en ordentlig bild av varandra :) Ha en fin dag, kram!

http://martinalouise.wordpress.com

Svar: Verkligen jättekul :-)

Tack detsamma! Kramis
Sarasdiary

Sarah E

hej!

vart har du köpt klädesplagget som Tilde har på sig?
Fantastiskt fint!!
Kram!

Svar: Dressen kommer från Frank&Poppy :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?