tuesday diary


Kl. 10:23 |



Jag skulle aldrig nämnt halsbrännan igår, för gissa vad jag fick inatt ? ;-) Jag är glad att jag hade Rennie hemma även om det inte hjälpte i många timmar. Måste se vad det finns för fler alternativ att ta.

Hej bloggisar!

Idag står det mycket i kalendern som ska göras. Dagen ska börja med ett besök hos barnmorskan, eftersom min ordinarie barnmorska befinner sig någonstans i värmen ska jag få träffa en annan. Det gör mig inte så mycket eftersom jag bara hunnit träffa min två gånger tidigare och har inte riktigt fått någon speciell kontakt som vissa verkar få.

 Därefter blir det en lunch med E m e l i e hos Tant Anci & fröken Sara och sen sjuksköterskemöte på jobbet :-) Därefter blir det skynda hem och försöka vila i några timmar (nattens sömn kan räknas ihop på ena handen) innan det är dags för natt 1/2

Vad gör ni idag ?





Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

fy för halsbränna! hade jag mycket av när jag var gravid. tur att det finns botemedel. tyvärr vande sig min kropp vid tabletterna så mot slutet av graviditeten tog det jättelång tid innan tabletterna började hjälpa. tur att halsbrännan försvinner helt så fort barnet är ute :)




Kom ihåg mig?